lunes, 19 de octubre de 2009

AUTOAVALUACIÓ pac1.3


MAPA DE CONCEPTES
AUTOAVALUACIÓ PAC1.3
Conclusions
Entenc que ni una postura sociodeterminista ni una atra de tecnodeterminista poden explicar la relació entre societat i tecnologia. Afirmar que la tecnologia promou els canvis, desenvolupament i progrés social, no exclou que aquesta societat reclami, promogui, produeixi, mantengui i necessiti el desenvolupament tecnològic. Per tant Tecnologia, ciència i societat no poden ser àmbits estancs. Les relacions, influències i dependències entre elles són tan estretes i bidireccionals que no podem pensar en una sense l’altra, són tres elements que no només es relacionen sinó que interaccionen necessàriament.Quant a la dialèctica sobre l’aprenentage de les TIC com a corpus de coneixement especialitzat o com a eina per treballar tot el currículum de forma transversal,que ambós camins són necessaris i complementaris.
Voldria exposar que aquesta primera PAC m’ha suposat més dificultats de les que havia previst, sobretot en la part tècnica, a la qual he hagut de dedicar molt temps. Tot això, una vegada superats els problemes que es presentaven, m’ha reportat satisfacció pel que he après. Moltes vegades el contingut del que es treballa i la metodologia de treball d’algunes assignatures o cursos de formació no estan en sintonia. Aquesta vegada tot el procés condueix a un aprenentatge significatiu a partir de coneixements previs, comptant amb el guiatge necessari per a que l’alumne arribi al coneixement a través d’un recorregut personal i dins un treball col·laboratiu amb altres companys, la proposta d’activitats està entroncadada directament amb la realitat, hem tengut la possibilitat d’arribar a la consecució dels mateixos objectius a través de camins (fils) diferents i hem realitzat l’autoavaluació del treball realitzat .S’agraeix la coherència .



No hay comentarios:

Publicar un comentario